مدیر مؤسسه پشتیبان نشر معارف گفت: نشر معارف در آستانه ماه مبارک رمضان از جدیدترین نرم افزار دینی- مذهبی خود به نام«گنجینه»در حوزه نشر دیجیتال رونمایی می‎کند.

امیر زارعی مدیر مؤسسه پشتیبان نشر معارف در گفتگو با خبرنگار قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت:نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مدظله العالی در دانشگاه ها در نظر دارد از جدیدترین نرم فزار دینی- مذهبی خود به نام«گنجینه»در حوزه نشر دیجیتال در آستانه ماه مبارک رمضان رونمایی گرداند.

زاری خاطرنشان کرد:«گنجینه»مجموعه ای ارزشمند از چهار کتاب برجسته و ارزشمند مسلمانان و شیعیان مشتمل بر:قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان است که در نوع خود اولین و جامع ترین نرم افزار دینی - مذهبی چهارزبانه (فارسی،عربی،انگلیسی و اسپانیایی)در نشر دیجیتال با  قابلیت نصب در هر نوع گوشی موبایل دارای سیستم عامل آندروید و  ios می باشد که توسط نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی راه اندازی گردیده است.

وی با بیان اینکه از ویژگی های گنجینه می توان قابلیت انتخاب و پشتیبانی از چهار زبان مختلف به عنوان پیش فرض(انگلیسی، اسپانیایی، فارسی و عربی)،است اضافه کرد: پشتیبانی از فونت های گوناگون در سایز مورد نظر کاربر برای متن عربی و ترجمه به صورت جداگانه، در نظر گرفتن فهرست برای هر کدام از کتب بصورت جداگانه به منظور دسترسی آسانتر به محتوای کتابها با قابلیت جستجو، قابلیت جستجو در کل کتاب ها و قابلیت ختم قرآن، قابلیت به اشتراک گذاری هر آیه یا فراز از طریق ایمیل و پیامک قابلیت دانلود و پخش صوت هر سوره توسط قاری های گوناگون و... رااز دیگر ویژگی های این نرم افزار نام برد.

همچنین زارعی افزود:«گجینه» قرار است دوشنبه بیست و پنجم خردادماه سال جاری از ساعت 11 در سالن کنفرانس ساختمان شماره یک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه ها با حضور مسئولین این نهاد و اصحاب رسانه رونمایی شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۳:۵۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
با توجه به نیاز فراد و فرهنگ های مختلف بنده میتوانم در راه اندازی بخش زبان تاجیکی همکاری نمایم.