بولت:حریف حراف احمق می‌شود

سریعترین دونده حال حاضر دنیا گفت: هیچ ترسی از حریفان خود در رقابتهای جهانی ندارم و از حریف پرحرف خود که شبیه به احمق‌هاست نیز نمی‌ترسم.

بولت:حریف حراف احمق می‌شود
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛اوسین بولت دونده جامائیکایی‌ که عنوان سریعترین مرد جهان را بر دوش می‌کشد اظهار داشت: حضور جاستین گاتلین در رقابتهای جهانی باعث شده است که بسیاری از مردم فکر کنند که من دچار ترس و وحشت شده‌ام. 

واقعیت این است که وقتی چنین چیزهایی را از مردم می‌شنوم خنده‌ام می‌گیرد. من سالهاست که در رشته دومیدانی حضور و فعالیت دارم و هرگز از رویارویی با هیچ حریفی خودداری نکردم و یا ترس و وحشت نداشته‌ام و همیشه توانسته‌ام قدرت خود را خیلی خوب نشان داده و ثابت کنم که بهترین هستم.

گاتلین خیلی زیاد حرف زده و صحبت می‌کند او در سطح آمادگی بالایی قرار دارد و رقابت میان ما بسیار زیبا خواهد بود ولی حرف زدن زیادش باعث می‌شود تا شبیه به احمق‌ها شود. وقتی که مردم از ترسیدن حرف می‌زنند دوست دارم دیوانه‌وار رقابت کنم.

اوسین بولت در دوی صد متر موفق به ثبت اولین رکورد جهان در سال 2008 شد اما امسال جاستین گاتلین در دوی صد متر عنوان بهترین دونده را از آن خود کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار