معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت: با اجرای طرح غبارروبی و عطرافشانی و نورپردازی، مساجد غرب تهران، آماده استقبال از ماه رمضان است.

مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران  با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همزمان با دهه تکریم مساجد مراسم تجلیل از قاریان، حافظان قرآن و موذنان برتر منطقه و نخبگان برتر قرآنی برگزار می‌شود.

وی افزود: آیین معنوی غبارروبی مساجد سنت حسنه‌ای است که همه ساله در دهه تکریم مساجد همزمان با دهه آخر شعبان برای ورود به ماه پرفضیلت رمضان در مساجد اجرا می‌شود.

خسروی تصریح کرد: این مراسم به صورت ویژه و نمادین در 7 مسجد منتخب منطقه نیز با حضور مسئولان منطقه و شهرداران نواحی اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: برگزاری گردهمایی‌هایی با ائمه جماعت مساجد در منطقه و سطح نواحی 7 گانه و برقراری ارتباط و تعاملات لازم جهت آماده‌سازی مساجد و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های معنوی و پرفضیلت ماه مبارک از دیگر اقداماتی است که در این منطقه اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: لازم به ذکر است فضا سازی معنوی، اراستگی سیمای بصری محوطه اطراف مساجد و نظافت و شست‌وشی سرویس‌های بهداشتی مساجد و ... از دیگر فعالیت‌هایی است که در دهه تکریم مساجد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار