نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: با مدیریت اصولی و کارآمد مشکلات بیمارستان 40 تخته خوابی قدس به حداقل ممکن کاهش می یابد و تبع رضایتمندی متقاضیان خدمات درمانی به نحو مطلوب تری تامین می‌شود.

 حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کمبود زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی در حوزه انتخابی خویش اظهار کرد:  بودجه و اعتبارات مطلوبی از سوی رئیس جمهور در جهت رفع و بهبود نارسایی های درمانی و بهداشتی در 3 شهرستان شهریار قدس و ملارد در نظر گرفته شده  که با تخصیص و تزریق آن بخش قابل توجهی از مشکلات و کمبودها رفع خواهد شد.

وی در ادامه افزود: البته در کنار نقش موثر اعتبارات در پیشبرد اهداف و تحقق برنامه‌های تنظیم و تدوین شده مولفه مدیریتی نیز اصلی حائز اهمیت به شمار می‌رود که با لحاظ کردن آن بخش قابل توجه‌ای از معضلات رفع شدنی است.

گروسی در ادامه عنوان کرد: یکی از مشکلات شهرستان قدس در حوزه درمانی معطوف و مشمول بیمارستان 40 تخت خوابی این شهرستان می‌شود که با اعمال مدیریت کارآمد اصولی بخش عمده‌ای از مشکلات این حوزه حل شدنی است.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی، در پایان تصریح کرد: از مسئولان سازمان تامین اجتماعی انتظار داریم با نظارت هر چه بیشتر نارسایی‌های موجود در این مرکز درمانی را به حداقل ممکن کاهش دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهریار ، ملارد ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار