دادستان شهرستان ملارد گفت: با توجه به مطالبه مردم ملارد مبنی بر برخورد با قهوه خانه ها و سفره خانه های غیر مجاز دستگاه قضایی این شهرستان پلمپ واحدهای فعال این چنینی را با جدیت پیگیری می‌کند.

پلمپ سفره خانه های غیر مجاز در شهرستان ملاردجواد جبله دادستان شهرستان ملارد در گفت‌و‌گو باخبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رشد قارچ گونه سفره خانه های غیر مجاز در این منطقه اظهار کرد: طی ملاقات های مردمی و گزارشات دریافتی و مطالبه مردم شریف ملارد از دستگاه قضایی مبنی بر برخورد با واحدهایی تحت عنوان سفره خانه ها به فعالیت غیر قانونی می‌پردازند دستگاه قضایی این شهرستان نسبت به پلمپ چنین مراکزی اقدامات لازم را عملیاتی می ‌کند.

و ی در ادامه افزود: قریب به 150 سفره خانه سنتی غیر مجاز در شهرستان ملارد مشغول به فعالیت هستند که متاسفانه برخی از این واحدها به محافلی در جهت انجام اعمال مجرمانه و ورود ناهنجاری های اجتماعی مبدل شده اند که در طی ساعات اخیر تشکیل پرونده و برخورد قاطعانه با این مراکز با جدیت لحاظ شده و در آینده نیز این طرح به فراخور شرایط استمرار خواهد داشت.

جبله عنوان کرد: معضل اشتغال و محدودیت های اقتصادی در شهرستان ملارد برای ما قابل درک است اما این نارسایی، توجیه اصولی و منطقی برای رشد خارج از چارچوب و غیر قانونی سفره خانه های غیر مجاز محسوب نمی شود و برخورد قاطعانه با چنین اماکنی در دستور کار ویژه قرار دارد.

دادستان شهرستان ملارد در پایان تصریح کرد: در طول ساعات اخیر چندین سفره خانه غیر مجاز پلمپ شده اند و به فضل الهی با توجه به همدلی و همگرایی که در سطح این منطقه در بین دستگاه های ذیربط جاری است امیدواریم روند تحقق قانونمندی و امنیت پایدار به نحو هرچه شایسته تری در این شهرستان با سرعت و شتاب فزاینده طی شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار