وزیر اطلاعات پیش از ظهر امروز در همایش طلایه داران همدلی و همزبانی، گفت: با وجود نا امنی در مرزهای ایران اما کشورمان به لطف خدا و همدلی و هم افزایی نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی، نظامی و قضایی امنیت کامل دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از یزد؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی افزود :در صورتی که کوچکترین تحرکی از سوی چنین افرادی افتاق افتد، چیزی نمی‌گذرد که دست‌های پلیدی که ناامنی آفریدند و عزیزانی را به شهادت رساندند، به دست توانمند نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و نظامی جمهوری اسلامی ایران به مجازات اعمال خود می‌رسند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه  امنیت در مرزهای کشور ما حاکم است گفت: اگر کسی دست از پا خطا کند، نیروهای جمهوری اسلامی ایران در سریع‌ترین زمان آنها را سرجای خودشان می‌نشانند.

وزیر اطلاعات به ناامنی اعتقادی وفکری اشاره کرد و تصریح کرد: کسانی که باید در این عرصه فعالیت کنند، روحانیون و مبلغان هستند و اگر در این عرصه خوب عمل شود، ما هیچ نگرانی نداریم.
علوی از اینکه  اعتقادات بچه‌های ما در حال آسیب دیده ابراز نگرانی کرد وگفت:عرفان‌های کاذب یکی بعد از دیگری اعتقادات آنها را هدف گرفته است.

وزیر اطلاعات  با روایات اشاره مربوط به کیفیت منبرها اشاره کرد وخاطرنشان کرد: منبر بی‌روایت و احادیث اهل بیت(ع) به معنای یک شوره‌زار است.قبل از انقلاب اگر یک منبری موفق می‌شد که 40 یا 50 نفر از جوانان را به منبر خود جذب کند می‌گفتند این منبری خیلی موفق بوده است اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران منابر با حضور پرشور جوانان همراه است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری  گفت: این صحبت مقام معظم رهبری  مبنی بر اعتماد به تیم مذاکره کننده نشان دهنده حمایت از دیپلمات‌های ایران در برابر دشمن است، حتی وقتی کشوری تیم فوتبال هم اعزام می‌کند تشویقش می‌کند، وقتی ما رزمنده‌ها را به جبهه نبرد می‌فرستادیم آنها را تشویق می کردیم، امروز هم همانطوری که مقام معظم رهبری حمایت می‌کنند، ما هم باید حمایت کنیم.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: وزیر ، اطلاعات ، همدلی ، همزبانی ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.