مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی گفت: در راستای تقویت و توسعه همکاری‌های بین‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و بنگاه‌های بزرگ اولین کارگروه اجرایی ارتباط بین مدیران معاونت علمی ریاست جمهوری و نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت اجرا می‌شود.

اسماعیل قادری فر مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی در گفتگو با خبرنگار فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تقویت و توسعه همکاری‌های بین شرکت‌های دانش‌بنیان و بنگاه‌های بزرگ کشور که تحت پوشش و مدیریت وزارت صنعت و معدن و تجارت قرار دارند  اولین کارگروه اجرایی ارتباط بین مدیران معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و نمایندگان وزارت صنعت معدن تجارت به امضا رسید.

وی در ادامه افزود: در این کارگروه نحوه اجرایی سازی تفاهم نامه مشترک به ویژه استفاده بنگاه‌های بزرگ و صنعتی کشور از خدمات و فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

قادری فر تصریح کرد: از طریق این کارگروه می‌توانیم از زنجیره ارزش ساز شرکت‌های بزرگ و بنگاههای بزرگ صنعتی کشور که توسط کارگروه ارزیابی
که از شرکتهای دانش بنیان تایید صلاحیت گرفته‌اند استفاده کنیم. 

مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی خاطر نشان کرد: به همین منظور برای شروع کار این کارگروه در حوزه‌های مهمی نظیر حمل و نقل ریلی و صنعت مترو و قطعه سازی صنایع خود روسازی کشور، این شرکت‌های دانش بنیان ظرفیت‌های آن‌ها شناخته می‌شود. 

وی در پایان عنوان کرد: از این طریق می‌توانیم برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بنگاه‌های بزرگ به وزارت صنعت و معدن تجارت معرفی شوند و کار آن‌ها از این طریق هموار می‌شود. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار