معاون علمی فناوری ریاست جمهوری گفت: وزارت نیرو بازار بزرگی را در اختیار ما قرار داده و اصل ایده است که باید تجاری اشتغال را ایجاد کنیم و از امکاناتی که دولت در این حوزه در اختیارمان قرار داده استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار فن‌آوری‌های نوین گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های آب،‌خاک و محیط زیست که صبح امروز شنبه در مصلی امام خمینی  ره برگزار شد با اشاره به بحث‌های فناوری در حوزه آب اظهار کرد: باید بتوانیم ثابت کنیم پژوهشها درآمدزاست و این مساله چه در حوزه تصفیه آب و چه روشهای فناورانه تولید آب به اثبات برسد. 

وی افزود: تجربه چند سال گذشته نشان داده هر جا که با محیط زیست کنار نیامده‌ایم بعد از یکی دو دهه انتقام سختی از ما گرفته شده است. 

ستاری خاطر نشان کرد: ما فکر می‌کنیم اگر از منابع طبیعی استفاده کنیم می‌توانیم اشتغال و زندگی بهتر برای مردم فراهم کنیم. در هر مشکلی اگر با عقل درست به مساله نگاه کنیم حل می‌شود. 

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: در حوزه آب و محیط زیست شرکت‌هایی که کار می‌کنند افراد نوپا در آنها زیاد وجود دارد ما باید سعی کنیم این مشکلات را با عقل و دانش به سرانجام برسانیم. 

وی بیان کرد: یکی از کارهایی که به آن اهمیت می‌دهیم و یکی از بخشهایی که به دنبال حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم آب است.

 ستاری عنوان کرد: وزارت نیرو بازار بزرگی را در اختیار ما قرار داده و اصل ایده است که باید تجاری اشتغال را ایجاد کنیم و از امکاناتی که دولت در این حوزه در اختیارمان قرار داده استفاده کنیم. 

وی در پایان عنوان کرد: باید تکنولوژی بومی سازی را به خوبی توسعه دهیم، هر چند نیازمندی‌های کشور گسترده و وسیع است ولی با همکاری‌ وزارت نیرو شاهد توسعه این امر هستیم و وظیفه خود می‌دانیم به یکی از این اولویت‌های اساسی کمک کنیم. 




انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.