برای نخستین بار در تاریخ ورزش بدمینتون ایران یک مربی المپیک دوره عالی بین المللی که زیر نظر کمیته بین المللی المپیک در کشور مجارستان برگزار شد توانست موفق به کسب درجه عالی مربیگری شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ صادق کرباسی مربی تیم ملی بدمینتون کشورمان به مدت سه ماه در دانشگاه سملوایز بوداپست مجارستان به همراه مربیان کشورهای مالزی، باربادوس، انگلیس و پاکستان در این رشته در کلاس های مباحث فیزیولوژی ورزشی ، حرکت شناسی و بیومکانیک ورزشی، آسیب شناسی ورزشی ، تغذیه ورزشی ، فیزیوتراپی ، علم تمرین اصول مربیگری، مدیریت ورزشی ، جامعه شناسی ورزشی ، روانشناسی ورزشی و تمرینات بدمینتون را گذرانیده و با کسب نمره 75/4 از 5 موفق به اخذ درجه عالی گردید.

کرباسی طی نامه ای به محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و دیگر مسئولان فدراسیون به جهت تلاش های انجام شده و حمایت آنان و حمایت های کمیته ملی المپیک کشورمان به خصوص کیومرث هاشمی رئیس این کمیته و دکتر شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک تشکر و قدردانی نمود.

لازم به ذکر است که در این دوره کلاس عالی مربیگری بین المللی 22 مربی در رشته های بدمینتون ، شنا ، شمشیربازی، دو و میدانی ، فوتبال، پینگ پونگ موفق به اخذ درجه عالی مربیگری شدند و سه نفر از مربیان نتوانستند نمرات لازم را کسب نمایند.

صادق کرباسی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس تربیت بدنی می باشد و از قهرمانان ملی پوش سابق رشته بدمینتون می باشد که مدت 10 سال عضو تیم ملی بوده و از سال 1380 عنوان مربی تیم های ملی نوجوانان، جوانان ، امید و بزرگسالان را در کارنامه خود دارد.

ضمنا نام‌برده تنها نماینده ایران که از سوی کمیته ملی المپیک معرفی گردیده ، در این دوره بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار