رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت : شهید بهشتی فقط برای خدا کار می کرد و تهمت ها و فشارها نتوانست او را از راهی که در آن حرکت می کرد منحرف کند و در نهایت پاداش همه تلاشهای خود را نیز با شهادت از خداوند قادر و منان گرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ و بنا به اعلام روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ، مهدی صدفی در اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفتم تیر شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام و انقلاب گفت: فاجعه هفتم تیر سال1360 یک جریان ریشه دار تاریخی منحرف و کینه توز نسبت به بهترین یاران وفادار امام و انقلاب بود که در هفتم تیر خود را نشان داد .

وی شهید بهشتی را بنیان گذار بسیاری از اصول زیربنایی در نظام جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و افزود: بسیاری از اصول قوه قضائیه در نظام اسلامی توسط این مرد بزرگ در انقلاب پایه گذاری شد.

صدفی با اشاره به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) درباره شهید بهشتی تصریح کرد: همانگونه که حضرت امام خمینی فرمودند بهشتی مظلوم زیست، مظلوم مُرد و خار چشم دشمنان انقلاب بود و این یک واقعیت انکار ناپذیر است.

وی در ادامه از همه دستگاهها و نهادهای اداری و اجرایی خواست علاوه بر برگزاری هرچه باشکوه برنامه های هفتم تیر و معرفی شخصیت شهید بهشتی در معرفی هرچه بیشتر شخصیت این شهید عزیز و بزرگوار به نسل جوان تلاش کنند.

انتهای پیام/س 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.