بازدید شهرداران عضو اتحادیه شهرداری های ضاحیه جنوبی از منطقه22

شهرداران عضو اتحادیه شهرداری های ضاحیه جنوبی کشور لبنان،‌پیشرفت ایران را پس از بازدید پروژه‌های شهری منطقه22 در اجرای برنامه‌های کلان علیرغم تحریم‌های موجود قابل توجه و ستایش برشمرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد سعید خنسا شهردار غبیری لبنان در بازدید از پروژه های مدیریت شهری در منطقه22 در روز گذشته جمعه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ایران اظهار کرد: طی دفعاتی که به ایران آمده‌ایم، این کشور در حال پیشرفت دیده‌ام در همین خصوص عملکرد شهرداری تهران در توسعه خطوط مترو حمل و نقل همگانی قابل تقدیر است.

ابوخلیل تصریح کرد: پیش از سفر به ایران، لبنان را کشوری سرسبز دانسته اما اکنون معتقد است سرسبزی لبنان در مقابل طراوت و سرسبزی پایتخت ایران جلوه ندارد.

وی تاکید کرد: پروژه دریاچه آبشار بسیار زیباست و نشان از توانمندی اجراکنندگان دارد، دوست دارم همه پروژه‌های تهران را از نزدیک ببینم و از فضای سبز اجرا شده در تهران برای اجرا در کشور الگوبرداری کنیم.

زیاد واکد یکی دیگر از شهرداران مهمان منطقه22 که برای اولین بار به ایران سفر کرده بود افزود: فکر می‌کردم ایران کشوری منزوی و بسته باشد اما حالا می‌بینم که اصلا شبیه آنچه در تبلیغات غربی ها نشان داده می‌شود نیست، ایران کشوری باز و پویاست و امکانات موجود در آن نشان می‌دهد، تحریم‌ها هیچ تاثیری در پیشرفت این کشور نداشته و توانسته است به خوبی با موفقیت‌های سخت کنار بیاید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار