رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق استان تهران از دستگیری سارقان به عنف خانه در شهرستان پیشوا خبر داد.

سارقان افغان خانه هموطنشان را خالی کردند/ هفت تیرکشی در محله برای فرار
سرهنگ کمانکش رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت به عنف منزل از یک خانواده تبعه بیگانه در یکی از محلات قدیمی شهر پیشوا ، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی پیشوا قرار گرفت.

وی بیان داشت : فرد مالباخته اذعان كرد ، اوایل سحر هنگامیکه خواب بودیم افرادی با زور وارد منزل شده و پس از ضرب و جرح ، مقداری طلاجات به ارزش 120 میلیون ریال را سرقت و هنگامیکه قصد خروج از منزل را داشتند با همسایگان درگیرشدند.

رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه سارقان از اتباع بیگانه بودند، افزود: سارقان با یک قبضه اسحله ساچمه زنی وینچستر اقدام به شلیک دو تیر به سمت اهالی محل کرده و سپس متواری می شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از اخذ اظهارات مالباخته اقدام به بررسی اولیه صحنه سرقت كرده و برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: با بررسی سوابق مجرمان سابقه دار اتباع بیگانه ، فردی به هویت" ن - ب" که دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب بود مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ کمانکش ادامه داد: بلافاصله پس از کسب دستورات قضایی تمامی محل های پاتوق و منزل نامبرده مورد بازرسی قرار گرفت که در نهایت یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی کشف و نامبرده به مراه سه نفر تبعه خارجی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی با اشاره به اینکه متهم اصلی در تحقیقات به عمل آمده منکر هر گونه سرقت شد ولی باتوجه به دستگیری دیگر همدستان وی در نهایت لب به اعتراف گشود ، خاطر نشان کرد : در این راستا مالخر طلاجات به هویت " ف. ا "نیز دستگیر و به همراه سارقان با قرار بازداشت روانه زندان شدند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار