نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: آل سعود به دلیل حرکت های ظالمانه به زودی زمین گیر و گرفتار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه اصفهان با اشاره به پایان ماه شعبان و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان‏، اظهار داشت:‌ این ماه کسب تقوا و معرفت است که انسان مومن در این ماه به قله های سعادت می رسد.

وی افزود: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بسیار مهم است و افراد مسافر و یا بیمار نباید حرمت های این ماه را از بین ببرند که مردم و مسئولان نسبت به این موضوع مهم بی تفاوت نباشند و امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به خیانت های آل سعود اشاره کرد و گفت: این دولت مدعی اسلام با این خیانت های خود به اسلام ظلم کرده و نتایج این حرکت های ظالمانه خود را با واگذاری امورش به حال خودش و هم نوعانش می بیند.

وی ادامه داد: در عربستان سران آل سعود با یکدیگر متحد نیستند و این تفرقه آن ها سبب زمین خوردن آن ها می شود و سقوط این دولت ظالم را در آینده می بینیم.

ایت الله طباطبایی نژاد بر ساماندهی رودخانه زاینده رود تاکید کرد و گفت: وضعیت داخلی این ر.ود خانه را مسئولان ساماندهی کنند که آب های این رودخانه به دلیل عدم ساماندهی هدر می رود.
وی با اشاره به هفته جهاد کشاورزی افزود: با توجه به وضعیت آب و هوایی کشور و استان اصفهان توجه به نوع کشت بسیار مهم است و در حالی که با بحران خشکسالی و کم آبی روبرو هستیم باید طرح های ویژه ای را برای فعالیت های کشاورزی داشته  باشیم. 


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.