نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ضمن دعوت از نمازگزاران به کارهای خیر و عبادت خداوند متعال عنوان کرد: در این ماه ثواب هر کار خیر چند برابر است پس تلاش کنید ضمن عبادت پروردگار متعال و روزه داری در این ماه پر خیر و برکت، کمک به ضعفا و ایتام را نیز مدنظر داشته باشید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های  نمازجمعه یزد گفت: رمضان ماه بهار قرآن است و همه باید از قرآن بهره ببریم وجوانان و نوجوانان خود را با قرائت قرآن مانوس کنیم و در جلسات قرآنی که در مساجد و مدارس برپا می شود، شاهد حضور فعال آنها باشیم.

آیت الله ناصری همچنین با اشاره به مسئله هسته‌ای ایران ادامه داد: همه موارد مطرح شده در مورد مسئله هسته‌ای بهانه است زیرا می‌خواهند ما را نسبت به اسلام سست کنند و تحت سلطه خود درآورند و در این مسیر حتی از کشتار مردم نیز دریغ نمی‌کنند همانگونه که زنان و کودکان بی‌گناه را می‌کشند و خوشحالی می‌کنند .
امام خمینی (ره) ، آمریکا را شیطان بزرگ میخواند چون آمریکا نمی‌خواهد که مردم آزاد باشند بلکه در تلاش است تا همه مردم دنیا را تحت سیطره خود درآورد.

امام جمعه یزد به خشکسالی یزد اشاره کرد وگفت: مسئولان باید تلاش کنند با جیره‌بندی آب، شرایط بهتری در روستاها ایجاد کنند.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.