پائولو کوئیلو روش جدید برای فروش کتاب‌هایش ابداع کرده است.

به گزارش خبرنگار ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، به نقل از گاردین: در حالی که صنعت چاپ و نشر در سراسر دنیا با تغییراتی شگرف مواجه شده است، هر روزه روش‌های جدیدی برای خواندن و یا خرید و فروش کتاب‌ها ابداع می‌‌شود.این بار پائولو کوئیلو نویسنده مشهور برزیلی دست به اقدامی عجیب زده است.

وی در طرح جدید خود که آن را «روش‌ وارونه فروش کتاب» نامیده، ابتدا به خوانندگان این فرصت را می‌دهد تا کتاب‌های او به صورت آنلاین خوانده و در صورت لذت بردن از کتاب‌ها، هزینه‌ آن‌ها را پرداخت کنند.

کوئیلو در حال حاضر نسخه‌ای از کتاب «مبارزان راه روشنایی» متعلق به سال 1997 به زبان انگلیسی و نیز نسخه‌ای از «بریدا» به زبان پرتغالی را در دسترس علاقه‌مندن قرار داده است. او همچنین به خوانندگان آثار خود، قول داده که دیگر کتاب‌های خود را نیز به دو زبان پرتغالی و اسپانیایی به صورت آنلاین در اختیار دوستداران آثارش قرار دهد.

خوانندگان این دو کتاب پس از اتمام خواندن آن‌ها پیامی را دریافت خواهند کرد که در آن آمده است: خواننده عزیز، در صورتی که از خواندن این کتاب لذت بردید لطفاً آن را خریداری کنید تا با این کار به صنعت نشر نشان دهیم که این کار هیچ ضرر مالی برای آن‌ها نخواهد داشت.

البته این اقدام پائولو کوئیلو خیلی غیر عادی نیست چرا که وی پیش از این نیز از دانلود غیر قانونی کتاب‌هایش حمایت کرده بود.

با بیش از 25 میلیون علاقه‌مند در فیس‌بوک و میلیون‌ها نفر در دیگر شبکه‌های اجتماعی دنیا پائولو کوئیلو یکی از محبوب‌ترین نویسندگان حال حاضر دنیاست.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.