هافبک تیم ملی فوتبال امید گفت: خوشبختانه بعد از پایان مسابقات لیگ شرایط خوبی فراهم شده تا بازیکنان تیم امید مجددا کنار هم جمع شوند و در فضایی کاملا آرام و خوب تمرینات را دنبال کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  یوسف وکیا در ابتدا درباره تمرینات تیم ملی امید گفت: تمرینات خوبی از سوی کادر فنی در نظر گرفته شده که بهطور منظم برگزار می شود و به شناخت کادر فنی از بازیکنان و هماهنگی بچه ها کمک می‎کند.

وی همچنین درباره شرایط تیم ملی امید بیان کرد: خوشبختانه برنامه ریزی خوبی برای مرحله جدید اردوها انجام شده و همه باید تلاش کنیم تا این چند ماه حساس و سرنوشت ساز را پشت سر بگذاریم. قطعا در این چند ماه باید همه تلاشمان را انجام بدهیم تا با آمادگی کامل در مرحله دوم مسابقات حاضر شویم.

وکیا در پایان تاکید کرد: صعود به المپیک کار سختی است و قطعا حریفان ما هم نهایت تلاش خود را می‏‎کنند تا مجوز حضور در المپیک را بگیرند. اما با توجه به مدیریت، کادر فنی خوب و با تجربه و بازیکنان با انگیزه ای که تیم ما دارد ، پتانسیل المپیکی شدن را داریم و امیدوارم که در نهایت مزد زحماتمان را بگیریم و بعد از چهل سال فوتبال ایران به المپیک راه پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار