آخرین کنسرت بهاری محمد اصفهانی برگزار شد

آخرین کنسرت بهاری محمد اصفهانی در میان استقبال پر شور طرفدارانش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، محمد اصفهانی آخرین کنسرت خود را در روزهای پایانی فصل بهار در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج، با استقبال گرم هوادارنش، برگزار کرد.

ورود محمد اصفهانی به سالن اجرا، شور و هیجان هواداران را به همراه داشت به گونه ای که 30 دقیقه تاخیر اجرا به چشم نیآمد.

اصفهانی با اجرای قطعه تیتراژ سریال «ولایت عشق» کار خود را آغاز کرد. سپس ضمن تشکر و خوش‌آمد گویی به حضار، ابراز امیدواری کرد که امشب همگی شبی پر خاطره داشته باشند.

قطعات «معجزه» و «بوی باران»، «اگه باشی» و بعد قطعه‌ی «زخم پنهان» تیتراژ سریال «ارمغان تاریکی» را با تشویق های مکرر هواداران اجرا کرد.

این خواننده قطعه‌ی زیبا و احساس برانگیز «گل‌‌گلدون» را با هم‌خوانی هوادارانش خواند و مراسم شور و احساس خاصی پیدا کرد.

اجرای دوم اصفهانی با ترانه‌های خاطره‌انگیز «آسیمه سر»،«ملا ممد جان»،«ماه نو»،«نون و دلقک» و «باور نکن» (تیتراژ پایانی سریال «شکرانه») آغاز شد و با تقدیم ترانه‌ی «شب‌افروز» به طرفداران پر انرژیش نشاط و هیجان را به هواداران خود بخشید.

این آهنگساز بعد از اجرای «ملا ممد جان» گفت: ترانه‌ی قدیمی «ملاممدجان»، اثر یکی از آهنگ‌سازان بزرگ خراسانی است که برخی از مردم ما اشتباهاً فکر می‌کنیم این ترانه از آهنگ‌سازی افغانی است در صورتی که اینگونه نیست.

اصفهانی با خواندن ترانه‌ی ماندگار و فراموش نشدنی «غوغای ستارگان»، حال و هوای سالن و طرفدارانش را پر از احساس کرد و تشویق پرشور و مکرر هواخواهانش را برانگیخت.

وی در ادامه‌ی مراسم با درخواست از حاضران در سالن برای شور و هیجان بیشتر، یاد همایون خرم را گرامی داشت و بعد قطعه «باران» اجرا کرد. سپس با معرفی و قدردانی از مدیر برنامه‌ها و سرپرست ارکسترش (مدیر برنامه‌ی سابق مرتضی پاشایی؛ پیمان عیسی‌زاده و محسن یگانه) ابراز امیدواری کرد که همه‌ی مردم قدر هنرمندانشان را تا وقتی‌که در میان ما هستند و زنده هستند بدانند و با درخواست کف زدن از هوادارانش، یاد مرتضی پاشایی را گرامی داشت.

اصفهانی در پایان با اجرای سرود «ای ایران» با همراهی و همخوانی پرشور طرفدارانش، به مراسم پایان داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار