متلاشی شدن باند موتورسواران کیف قاپ در پاکدشت

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری 3 نفر سارق حرفه ای موتورسوار و کشف 5 مورد کیف قاپی خبر داد.

متلاشی شدن باند موتورسواران کیف قاپ در پاکدشتسرهنگ آدینه وند فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی ازشهروندان مبنی بر کیف قاپی از آنان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ آدینه وند بیان داشت: با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات فنی وتخصصی ، مأموران کلانتری 14 حصار امیر ، تعداد 3سارق کیف قاپ حرفه‌ای شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ادامه داد: این سارقان کیف قاپ در بازجویی‌ها ابتدا منکر جرم انتسابی شدند ولی با روبرو شدن با شکات و ادله و شواهد کافی ناچار لب به اعتراف گشوده و به 5 فقره کیف قاپی اعتراف کردند که در نهایت با تکمیل پرونده و با حکم مقام قضایی با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از شهروندان در خواست کرد: درهنگام عبور از خیابانهای خلوت مراقب موتور سوارها باشند، حتی المقدور از پیاده رو ها حرکت کنند،در ایستگاه اتوبوس و مکانهای شلوغ مواظب افراد سودجو باشند که با نزدیک شدن به شما اقدام به جیب بری می کنند، از حمل و نگهداری اسکناس زیاد خودداری کنید و از شمردن وجه در انظار مردم خودداری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار