سرقت‌های 2 پسر کیف قاپ با موتورسیکلت بدون پلاک

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی استان بوشهر از دستگیری دو نفر کیف قاپ در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

دستگیری دو نفر کیف قاپ در کمتر از ۲۴ ساعت
سرهنگ رهام رضایی فرمانده انتظامی شهرستان دشتی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره کیف قاپی بلافاصله اکیپ ویژه‌ای توسط پلیس آگاهی تشکیل و به صورت نامحسوس در محل‌های مورد نظر اقدام به گشت زنی نموده و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی دو نفر سرنشین ملبس به لباس مشکی و موتورسیکلت فاقد پلاک در بلوار منتهی به شهرستان بسیجیان مشاهده شدند.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران به صورت مخفیانه موتورسیکلت مظنون را زیر نظر قرار داده که مظنونین قصد سرقت کیف یک خانم دیگر را داشته که به محض مشاهده ماموران از محل متواری شده ولی هر دو متهم توسط یکی از ماموران شناسایی شد.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: نهایتا محل اختفای متهمان شناسایی شده و پس از کسب دستور قضایی مورد بازرسی قرار گرفت که در این راستا دو نفر متهم دستگیر و در بازرسی از منزل تعدادی گوشی تلفن همراه و فلش مموری و کیف و مدارک شناسایی سرقت شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان شهرستان دشتی خاطر نشان کرد: سارقان در کمتز از ۲۴ پس از ارتکاب سرقت دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار