۳۰ طرح بزرگ شهرداری در شیراز تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از۳۰ طرح بزرگ شهرداری شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ علیرضا پاک‌فطرت شهردار شیراز گفت : ساخت ساختمان شهرداری شیراز با 40 هزار مترمربع زیربنا و تالار مرکزی شهر شیراز امسال به صورت رسمی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت برخی از طرح ‌های شهرداری شیراز نیز بدون کلنگ‌زنی آغاز شده که پارک‌های بزرگی از جمله چنار راهدار از این جمله‌ هستند.

پاک‌فطرت افزود: شهرداری شیراز با همکاری شرکت عمران و بهسازی شهری ایران وابسته به وزارت راه و شهرسازی دفاتر ارائه خدمات در جهت توانمندسازی در محلات بافت فرسوده راه‌اندازی کرده است.

وی گفت: هدف از راه‌اندازی این دفاتر احیای بافت فرسوده و تجمیع پلاک‌های ریز در بافت‌های فرسوده است و این دفاتر در ازای خدمات ارائه‌شده مبالغ ناچیزی را از مردم دریافت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: شهرداری شیراز در بافت فرسوده در پی کسب درآمد نیست و حتی شهرداری به منظور احیای هر چه بهتر بافت فرسوده به دفاتر خدماتی یارانه پرداخت می‌کند.

پاک‌فطرت اظهار کرد: نظارت بر ارائه خدمات دفاتر شهرداری شیراز در بافت‌های فرسوده به منظور ارائه مناسب خدمات به طور مستمر صورت می گیرد.

انتهای پیام/د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.