مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از افتتاح 63 پروژه بخش کشاورزی همزمان با هفته جهادکشاورزی در این استان خبر داد.

افتتاح 63 پروژه بخش کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، رستم غیبی پور در نشست خبری تشریح برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته جهادکشاورزی گفت: در این هفته، بهره برداری از 63 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار افزون بر 274 میلیارد ریال در استان چهارمحال و بختیاری آغاز می شود.

وی با بیان اینکه افتتاح این طرح ها برای 629 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می کند، افزود: 2 هزار و 423 خانوار از مزایای این طرح ها بهره مند خواهند شد.

به گفته مدیرکل جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، این 63 طرح شامل 53 پروژه در بخش آب و خاک با اعتبار حدود یکصد و 13 میلیارد ریال و اشتغال 438 نفر، 5 پروژه در بخش دام و طیور با اعتبار 55 میلیارد ریال و اشتغال 63 نفر، یک پروژه تولیدات گیاهی با اعتبار حدود 7 میلیارد ریال و اشتغال 17 نفر، 3 پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی با اعتبار 97 میلیارد ریال و اشتغال 107 نفر و یک پروژه شیلات و آبزیان با اعتبار بیش از 2 میلیارد ریال و اشتغال 4 نفر می باشد.

غیبی پور اضافه کرد: از 63 پروژه قابل افتتاح، 5 پروژه به شهرستان شهرکرد، 27 پروژه به شهرستان بروجن، 8 پروژه به شهرستان فارسان، 7 پروژه به شهرستان لردگان، 5 پروژه به شهرستان اردل، 4 پروژه به شهرستان کوهرنگ و 7 پروژه به شهرستان کیار اختصاص دارد.

۲۱ تا ۲۷ خرداد، به عنوان هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد، روز جهادکشاورزی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.