تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا زمینه حفظ قرآن کریم را در جامعه رواج دهیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی  امروز در همایش حافظان کل قرآن کریم استان قم در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی قم گفت: هر کدام از ما برای زمینه سازی حفظ قرآن کریم در جامعه باید تلاش کنیم.

وی بابیان اینکه داشتن 10 میلیون حافظ قران داریم و این از منویات رهبری است ابراز کرد: ما یک امت ولایی هستیم،  و ایران اسلامی باید حول محور ولایت، امور خود را تنظیم کند زیرا امر ولی فقیه بر هر امری مقدم است.  

حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: باید همه قرآنی ها و ولایت مداران جامعه اسلامی با فساد جامعه مقابله کنند و از پشتوانه‌های خود بهره گیرند، زیرا خداوند و قرآن مجید با آنهاست.  
 
وی اظهار کرد: خانواده‌ها باید برنامه قرآنی برای تربیت فرزندان داشته باشند و باید آسیب شناسی کنیم که چرا خروجی‌های حفظ قرآن کریم در سطح مطلوب و مناسب نیست و به همین منظورهمگی باید سعی کنیم که حافظ قرآن کریم تربیت کنیم.  

امام جمعه قم در پایان خاطرنشان کرد: اگر از امکانات موجود به خوبی بهره مند شویم به راحتی می توانیم به پیشرفت برسیم زیرا اگر یک جامعه‌ای قرآنی بشود عطر آن قرآن به بدن کل افراد آن جامعه وارد می شود، و دیگر افراد آن جامعه به فساد دچار نمی‌شوند.
 
انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.