مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا مدعی شد:

آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره تهدید هسته‌ای ایران توافق نظر کامل دارند

یک مقام عالی رتبه در وزارت دفاع آمریکا مدعی شد این کشور و رژیم صهیونیستی برای خنثی کردن تهدید هسته‌ای ایران کاملا توافق نظر دارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک؛ یکی از مقامات عالی رتبه وزارت دفاع آمریکا به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است تا با همتایان صهیونیست خود درباره موضوع هسته‌ای ایران مذاکره کند.

این مقام ارشد که نامش فاش نشده است، مدعی شد: با دوستان اسرائیلی برای متوقف کردن تهدید هسته‌ای ایران به توافق کامل رسیده‌ایم و نظر یکسانی در ارتباط با این موضوع داریم.

این مقام آمریکایی در بخش دیگری از ادعایش گفت: تهدید هسته‌ای ایران به شکل متفاوتی آمریکا را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به دلیل وسعت کشور آمریکا و موقعیت جغرافیایی آن به اندازه اسرائیل در معرض خطر هسته‌ای ایران قرار نداریم؛ اما با مقامات تل‌آویو درمورد وجود چنین تهدیدی از سوی ایران کاملا موافق هستیم. ما در مذاکرات اخیر به استراتژی جدیدی برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته‌ای درمنطقه دست یافتیم.

وی در ادامه افزود: پس از پایان مذاکرات ایران و 1+5 نیز به نظارت دقیق خود بر فعالیت‌های هسته‌ای این کشور ادامه می‌دهیم. برای ارتقاء سطح امنیت اسرائیل همکاریهای دو جانبه واشینگتن و تل‌آویو را گسترش خواهیم داد. اگر لازم باشد مورد جدیدی را به توافق امنیتی آمریکا – اسرائیل اضافه کنیم، حتما آنرا به بحث و تبادل نظر خواهیم گذاشت و مفاد دیگری به این طرح امنیتی اضافه می‌شود.

ژنرال "مارتین دمپسی،" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، هفته آینده برای پنجمین بار از زمان حضور در این پست، به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند. در این سفر مسائل روز منطقه و امضای توافق جامع هسته‌ای با ایران بررسی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار