رئیس سابق آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا در جلسه استماع کمیته روابط خارجه مجلس نمایندگان آمریکا درباره برنامه اتمی ایران گفت: تغییر حکومت ایران بهترین راه برای متوقف کردن برنامه اتمی آن است.

تغيير رژيم ايران بهترين راه توقف برنامه اتمي اين کشور استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران، مایکل فلین در توضیحی نوشتاری که برای این کمیته نوشته بود اعلام کرد «روشن است که توافق هسته ای، باعث حل و فصل دائمی این مساله نمی شود ولی بسیار اهمیت دارد». چارچوب ده ساله برای بخش هایی از توافق «فقط زمانی مفهوم دارد» که آمریکا به فکر «آشتی گسترده تری» با ایران در صورت امکان بیفتد.
با این حال، از دیدگاه فلین، چنین امری «پنداری آرزومندانه» است. وی افزوده است «تغییر رژیم» بهترین راه برای متوقف کردن برنامه اتمی ایران به شمار می آید. ایران «هر تمایلی» را برای ساخت سلاح اتمی دارد و تمایل آنها برای نابود کردن اسرائیل نیز «کاملا واقعی» است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
آقای مایکل فلیسن ، بهترین گزینه برای رهائی دنیا از کشتار و فساد ، نغییر رژیم آمریکا از دو حزب صهیونیستی به احزاب و افراد موجه در کشور متبوع شما می باشد .
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۲۲:۰۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
ما هم میگیم بهترین راه برای ایجاد صلح و آرامش در دنیا،خاکسترشدن رژیم مصنوعی صهیونیستی است و لازم نیست حمله ی نظامی بکنیم بلکه با سیاست منطق و روشنگرانه او را به انزوا می کشانیم.
آخرین اخبار