مسئول باشگاه فوتبال ذوب‌آهن، برای آماده‌سازی تیم خود در فصل آینده اقداماتی را در نظر دارند.

تدارک اردوی ترکیه برای اصفهانی‌هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،طبق شنیده‌ها از منابع آگاه گفته می‌شود که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از به اتمام رسیدن کلاس‌های مربیگری خود قرار است 22 خرداد ماه جاری برای بازدید از کمپ تمرینی و برگزاری اردوی تدارکاتی تیم راهی ترکیه شود تا همه چیز را مورد بررسی قرار دهد و پس از آن تیم ذوب‌آهن یک اردوی تدارکاتی در این خواهد کشور داشت و این احتمال وجود دارد که تمرینات تیم ذوب آهن از 27 خرداد در اصفهان آغاز شود.

از طرفی دیگر با توجه به اینکه سانتوس مبلغ قرارداد خود را برای فصل آینده افزایش داده است، اما مسئولان باشگاه ذوب‌آهن به کارلوس سانتوس پیشنهاد دیگری برای ماندن در تیم ذوب‌آهن دادند و قرار است این بازیکن طی یک هفته جواب پیشنهاد مسئولان باشگاه ذوب آهن را بدهد و تکلیفش برای فصل بعد مشخص نماید.

همچنین این روزها اسامی زیادی از جمله مهدی رحمتی، پیام صادقیان و دیگر بازیکنان برای حضور در فصل آینده در باشگاه ذوب‌آهن مطرح می‌شود و طبق شنیده‌ها گفته می‌شود مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اختیارات کامل را به سرمربی تیم خود داده‌اند تا وی بازیکنان مورد نظر خود را برای فصل بعد انتخاب کند.

اعلام برنامه‌های ذوب‌آهن پس از کلاس مربیگری گل‌محمدی
برنامه‌های باشگاه فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مبنی بر تعیین زمان و مکان اردو و اعلام لیست ورود و خروج بازیکنان پس از اتمام کلاس مربیگری، سرمربی تیم اعلام می‌شود.

طبق شنیدها از منابع آگاه گفته می‌شود که هنوز گل‎محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن لیست بازیکنان ورودی و خروجی فصل آینده را در اختیار باشگاه قرار نداده است و همانطور که می‌دانید گل‌محمدی در حال حاضر در دوره مربیگری پیشترفته فوتبال در تهران شرکت کرده است که این دوره تا 21 خرداد ادامه خواهد داشت. بنابراین قرار است برنامه‌های تمرینی و فهرست بازیکنان ورودی و خروجی از سوی وی بعد از به پایان رسیدن کلاس‌های مربیگری به باشگاه ارائه می‌شود. از طرفی دیگر درباره برنامه‌های باشگاه  ذوب‌آهن برای فصل جدید از جمله اردو یا جذب بازیکنان همه چیز به بعد از پایان دوره‌های مربیگری گل‌محمدی برخواهد گشت.

ذوبی‌ها به دنبال وحید امیری
اینطور که به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه ذوب‌آهن خواهان بازیکن نفت تهران شده‌اند.

 طبق شنیده‌ها از منابع آگاه گفته می‌شود که مسئولان  باشگاه ذوب‌آهن برای معضل آینده خواهان وحید امیری بازیکن تیم نفت تهران و تیم ملی هستند و حتی مذاکراتی را با این بازیکنان انجام داده‌اند و در صدد هستند تا وی را برای فصل جدید جذب نمایند.

بر همین اساس باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا وحید امیری حاضر می‌شود فصل بعد برای ذوبی‌ها توپ بزند یا خیر چرا که این بازکن شرایط خوبی دارد و می‌تواند با توجه به بازی خوبی که دارد تیم دلخواه خود را انتخاب نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار