دبیر کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی گفت: یک پارو زن با دو قایق متفاوت به مصاف قهرمانی می‌رود.

صفایی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هفته آینده قایقرانان عامل حبیبیان، مجتبی شجاعی و امیر رهنما که در اینچئون مدال برتر گرفتند با همان ترکیب پیشین آماده حضور در کاپ 2 ایتالیا با قایق یک نفره و دو نفره جفت پارو سنگین وزن خواهند شد.

وی تصریح کرد: اوایل تیر ماه مسابقات یونیورسیاد دانشجویان را در پبش داریم که خشایار عباس‌آبادی، مسعود فتحی و فرزاد و فرهاد کربلایی از گروه پسران حضور پیدا می‌کنند همچنین از بانوان مهسا جاور، نازنین ملایی و نازنین رحمانی و حمیرا برزگر از قایقرانان روئینگی هستند که به این مسابقه اعزام می‌شوند.

صفایی در خصوص تیم روئینگ اظهار داشت: همه تیمهای روئینگ زیر نظر مربی فرزام هستند اما  فقط تیمی که در ابهر تمرین می‌کنند برای قهرمانی آسیا کار خود را  با مربی مراد خانی ادامه می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: تیم جوانان اوایل تیر ماه به شهر وهان چین به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اعزام خواهند شد و هم اکنون مشغول انجام برنامه‌ها برای گرفتن روادید هستند که 5 دختر اعزام هم اکنون در بندر انزلی سنگاچین و 5 پسر در شهرستان مریوان در حال انجام تمرینات هستند.

صفایی در خصوص این مسابقات اظهار داشت: نفرات طوری انتخاب شده‌اند که ورزشکاران 2 ارنجه در قایقها فعالیت کنند.

صفایی در خصوص اردوهای افشین فرزام بیان داشت: مقرر شده تا افشین با 4 ورزشکار منتخب به اردوی برون مرزی یک ماهه در پکن بروند که تیم بزرگسالان بعد از مسابقات قهرمانی جوانان اعزام می‌شوند.

وی تاکید داشت: همه اردوهای تدارکاتی روئینگ در شهرستانها در حال برگزاری است و در حال حاضر هیچ اردویی در ورزشگاه آزادی نداریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار