رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران گفت: امسال کارت اعتباری ویژه زنان سرپرست خانوار جایگزین سبد کالا می شود.

فهیمه فیروز فر رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اقدامات این ستاد در خصوص ماه مبارک رمضان، اظهارکرد: امسال کارت اعتباری ویژه زنان سرپرست خانوار جایگزین سبد کالا می شود.

به گفته وی سازمان توانمند سازی زنان سرپرست خانوار موظف است این اقشار را توانمند سازد و از این رو برای سهولت استفاده، در مناسبت های مختلف به زنان سرپرست خانوار کارت های اعتباری و قابل شارژ اهدا می شود، که ماه مبارک رمضان از این قبیل است.

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران در پایان با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار هم اکنون از تحت پوشش بیمه سلامت وزارت بهداشت و درمان هستند، تصریح کرد: با توجه به پوشش این بیمه برای این اقشار در حال حاضر به بیمه تکمیلی نیازی نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۴:۲۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
در جواب نظر قبلی باید بگم شما که وضع مالیتون خدا رو شکر خوبه از هیچی خبر نداری الان جوری شده که زنانی که شوهر دارند محتاج این کمک ها هستند چه برسه به زنان بی سرپرست اگه راست میگی یه روز برو تو مناطق محروم میفمی زنان بی سرپرست چه میکشند که متاسفانه هیشکی خبر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
خیلی از این زنان بی سرپرست ، بسیار وضع خوبی دارند ؛ دلیل نمیشه کسی که شوهرش مرده یا طلاق گرفته وضع خوبی نداره .
آخرین اخبار