سرانه فضای ورزشی ساری بیش از يك متر مربع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ؛ رئيس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: سرانه فضای ورزش ساری برای هر نفر به يك متر مربع رسيد.

حسين دليری با اشاره به اينكه فضا ورزش ساری بیش از يك متر و پنج سانتی مترمربع رسيد،

افزود: با افتتاح چند طرح نيمه تمام در ساری سرانه ورزشی در مركز استان افزايش می يابد.

وی با بيان اينكه از ابتدا سال تاكنون 7 هزار ورزشكار زن و مرد ساروی بيمه ورزشی شدند، تصريح كرد: ملی پوشان مركز استان در معيت تيم ملی در سه ماه ابتداي سال94 موفق به كسب 8 مدال جهانی و آسيايی شدند.

رئيس اداره ورزش و جوانان ساری از حضور تيم هاي متعدد ورزشی در ليگ مختلف كشور خبر داد و گفت: در سال جديد با برنامه ريزي انجام شده تلاش داريم تا تيم هاي حاضر مركز استان در ليگ كشور با ساماندهی بهتری برای مدعی بودن در ليگ حضور يابند.

دليری با بيان اينكه بايد به تيم های ساروی نگاه ويژه ای شود، گفت: ساری به عنوان مركز پيشانی ورزش استان است كه بايد از هر نظر از سوی مسئولان حمايت بيشتری نسبت به ديگر شهرها شود.

وی از تعميرات و بازسازی سالن های ورزشی سيد رسول، تختی و علمدار خبر داد و یادآور شد: با پيگيری های مستمراداره ورزش و جوانان ساری پس از سال ها صاحب يك دفتر اداری مجهز شد.

رئيس اداره ورزش و جوانان ساری از حضور چند تيم جديد در ليگ های مختلف كشوری اشاره كرد و گفت: برای توسعه و گسترش ورزش ساری از هيچ تلاشی دريغ نمی كنم و به هيچ كس اجازه دخالت در تضعيف كردن ورزش مركز استان نمی دهم.

دليری با اشاره به شناسايی 12 نقطه كور طرح دريا در ساحل ساری افزود: 70 ناجی غريق در 6 طرح دولتی و 3 طرح خصوصی در ساحل برای خدمات رسانی فعاليت دارند.

انتهای پیام /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.