رئیس هیات تکواندو تهران بعد از انتخاب این هیات به عنوان بهترین هیات استان گفت: برای دهمین بار پیاپی عنوان بهترین هیات را از آن خود کردiه ایم.

جمشید سهرابی در گفتگو با خبرنگار رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره انتخاب هیات تکواندو تهران به عنوان بهترین هیات ورزشی استان عنوان کرد:این انتخاب در بخش های مختلف تعیین شده از سوی اداره کل صورت گرفته است، پاداشی در این انتخاب وجود ندارد اما مایه دلگرمی بیشتری خانواده تکواندو استان تهران می شود. 
 
وی ادامه داد: 10 سال پیاپی به عنوان بهترین هیات ورزشی استان انتخاب می شویم، وفاق و همدلی اعضای هیات تکواندو در سطح استان، هماهنگی کمیته ها و هیات‌ها و کارگروهی موجب این انتخاب شده است. 
 
رئیس هیات تکواندو استان تهران با بیان اینکه شیخ نیا به عنوان دبیر بخش توابع استان تهران انتخاب شده است، گفت: ماموریت او این است که اوضاع تکواندو شهرهای توابع استان تهران را بهتر کند و روز سه شنبه هم جلسه ای در هیات رودهن برای پیگیری مشکلات این هیات داشت. 
 
وی افزود: با توجه به تاکید گرشاسبی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران برای پیگیری برنامه های هیات توابع، ما هم سعی داریم این بخش را فعال تر از گذشته کنیم. 
 
سهرابی در خصوص مهمترین برنامه هیات تکواندو استان تهران تصریح کرد: ما امسال سعی می کنیم میزبانی یک مسابقه در سطح کشور را بپذیریم و منتظر موافقت فدراسیون تکواندو هستیم تا هر رده سنی را خواستند برای میزبانی به تهران واگذار کنند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار