امتیازهای حضور پینگ‌پنگ‌بازان ایران در مسابقات لوگزامبورگ در حالی اعلام شد که مرد شماره یک با وجود دو قهرمانی 6 پله سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فدراسیون جهانی تنیس روی میز در جدیدترین رده‌بندی خود در ششمین ماه میلادی (2015) امتیازات رقابتهای این لوگزامبورگ را محاسبه کرد اما ملی‌پوشان ایران به ویژه نوشاد عالمیان مرد شماره یک پینگ‌پنگ کشورمان با وجود کسب دو عنوان قهرمانی در بخش انفرادی و تیمی تحت تاثیر همین مسابقات در جدول رده‌بندی سقوط کردند.
قهرمانی‌ای با طعم تلخ سقوط

پیمان حسنی کارشناس تنیس روی میز کشورمان و سرمربی تیم باشگاه پتروشیمی بندر امام ماهشهر که تیمش پرافتخارترین تیم لیگ پینگ‌پنگ کشور است امتیازهای هر یک از ملی‌پوشان ایران در جدیدترین رنکینگ را با توجه به مسابقات لوگزامبورگ بررسی کرده است که در زیر می‌خوانیم:

نوشاد عالمیان
نفر اول ایران در رنکینگ جهانی در رقابتهای لوگزامبورگ موفق شد به عنوان قهرمانی دست یابد با 6 پله سقوط رو به رو شد وی از 9 برد خود تنها 12 امتیاز کسب کرده بود و با دو باخت در مسابقات تیمی مقابل رقبای فرانسوی و سوئدی 30 امتیاز را از دست داد و همین باعث سقوط وی شد تا در جایگاه 107 قرار بگیرد.

افشین‌ نوروزی
نوروزی در مسابقات لوگزامبورگ 22 امتیاز با پیروزی مقابل رقبای خود به دست آورد ولی باخت مقابل حریفان فرانسوی و سوئدی برای وی 17امتیاز منفی داشت تا در مکان 195 قرار گیرد.

نیما عالمیان 
برادر نوشاد که در رقابتهای لوگزامبورگ با بازیهای خوب خود موفق شد تیم ایران را قهرمانی کند شش پله سقوط داشت.
نیما به 9 برد 30 امتیاز کسب کرد ولی با شکست مقابل دو بازیکن ژاپنی ویک بازیکن از سوئدی 17 امتیاز را از دست داد.

پوریا عمرانی
عمرانی نیز همچون سایر هم تیمی‌هایش در رنکینگ جدید سقوط داشت.
وی در رقابتهای لوگزامبورگ صاحب 4 برد و 5  باخت شده بود که باعث سقوط 14 پله‌ای شد و در رده 479 جای گرفت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار