معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر از ارایه خدمات خوابگاهی به دانشجویان واجد شرایط دوره های دکتری و کارشناسی ارشد در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش  گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران، دكتر سيد محمد رضا خليلی، درخصوص وضعيت خوابگاه‌های دانشگاه در ايام تابستان گفت: اگر چه قانونی برای الزام در اختيار قرار دادن خوابگاه در ايام تابستان وجود ندارد، اما معمولا به دليل نياز برخی دانشجويان دوره‌های دكتری و کارشناسی ارشد به منظور تحويل پروژه هايشان در تابستان نياز است تا چنين خدماتي ارائه شود، دانشگاه صنعتی خواجه نصير نيز پيش بينی‌های لازم را در اين زمينه انجام داده است.

وی در ادامه در خصوص اعتراض برخي از دانشجويان اين دانشگاه مبني بر افزايش صد درصدی هزينه خوابگاه در تابستان اظهار داشت: هزينه‌هايی كه اعلام می شود بر اساس ميزان هزينه‌هايی است كه برای خوابگاه تحميل می‌شود. از جمله هزينه برق ، آب ، گاز و همچنين تعمير و نگه داری خوابگاه.

معاون دانشجويي دانشگاه خواجه نصیر افزود: ميزان هزينه درنظرگرفته شده افزايش صد درصدی نيست اما چنانچه برخی از دانشجويان ما با مشكل تامين هزينه روبر هستند می‌توانند از ساير خوابگاه‌هايی كه متعلق به دانشگاه است اما در مركز شهر قرار ندارد و هزينه كمتری بايد پرداخت شود، استفاده كنند.

خليلی با اشاره به اينكه هنوز بودجه‌ای برای تعميرات و بازسازي خوابگاه‌ها به دانشگاه تعلق نگرفته است، گفت:ميزان تقريبی برآورد شده براي بازسازی خوابگاه‌ها، سالن‌های تربيت بدني و رستورانهای دانشگاه دو ميليارد تومان است كه اين رقم بالا است و اميدواريم بتوانيم بودجه‌ای را براي اين كار دريافت كنيم چرا كه در غير اين صورت قطعا دانشجويان ما به مشكل برخواهند خورد.





انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار