معاون سياسي امنيتی استانداری مازندران از ساماندهي 94 طرح دريا در سواحل مازندران خبر داد

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ،علیرضا یونسی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات ناجیان غریق با همکاری وزارت کشور واستانداری برطرف شد افزود: در سال 94با تشکیل جلسات متعدد طرح و برنامه های بسیارخوبی برای تامین و امنیت ناجیان غریق در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه حضور ناجی در ساحل به معنای امنیت گردشگر و مسافر در طرح دریا است،گفت: زمان حضورناجیان باید نظارت شود تا خدمات بهتری به گردشگران در ساحل استان داشته باشند.

یونسی با بیان اینکه مازندران پس از مشهد مقدس دومین استان گردشگر و مسافرپذیر کشور است، افزود:با تلاش استاندار برای ساماندهی سواحل 6 میلیارد تومان اعتبار برای طرح دریا در سال 94 برای مازندران اختصاص یافت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از برگزاری جلسه با 22 فرماندار در استانداری خبر داد و تصریح کرد: برای ساماندهی بهترمجریان طرح دریا باید همه اطلاعات مورد نیاز گردشگران را در مکان معین نصب کنند.

وی با اشاره به احداث استخر و بازارچه در سواحل استان عنوان داشت: برای اینکه در طول طرح کاهش مغروقین داشته باشیم باید نهاد های مختلف ورزش و جوانان، هلال احمر، نیروی انتظامی، و .... همکاری و تعامل خوبی داشته باشند.

یونسی با اشاره به رعایت نکات شرعی گردشگران در ماه مبارک رمضان در طرح دریا افزود: پس از اتمام طرح ناجیان برتر و نمونه و حتی ناجیان ضعیف ارزیابی و معرفي می شوند.

فرشاد آذری رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر هم از فعالیت 150 ناجی در ساحل بابلسر خبر داد و گفت: پرداخت حقوق ناجیان، تجهیزات و امکانات و بیمه ناجیان از مهمترین مشکلات در طرح دریا است.

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد نیز با اشاره به رعایت نکات ایمنی و هشداری گردشگران در طرح دریا گفت: محمودآباد 30 کیلومتر ساحل و 95 نقطه دسترسی به ساحل دریا دارد.

در ادامه امین شکوهی رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن از برداشت بی رویه و ساخت ساز غیرمجاز در سواحل خبر داد و بیان داشت: شنا در خارج از ممنوعه طرح دریا برای گردشگران ومسافران باید با افزایش ناجی و همچنین با همکاری سازمان ها جلوگیری شود.

مختار مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود نیز با اشاره به کمبود نیرو و مشکلات سخت افزاری در طرح دریا افزود: اگر همه دستگاه ها متولی با هم هماهنگ و تعامل داشته باشند مشکلات طرح دریا در سطح ساحل مازندران اندک می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.