عضو شواری شهر گفت: انتظار می‌رود که در ملاقات‌های مردمی موضع قانون رعایت شود و از همکاران نیز درخواست دارم که در ملاقات‌هایی که حضور دارند، به رعایت قانون تاکید کنند.

موضع قانون در ملاقات‌های مردمی رعایت شودبه گزارشخبرنگار شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی صابری عضو شورای شهر در ادامه جلسه علنی امروز (سه شنبه) با ارائه تذکری در خصوص رعایت قانون در ملاقات‌های مردمی اظهار کرد: امسال بنا بر تاکید مقام معظم رهبری، سال همدلی و همزبانی نامیده شده و در خصوص همدلی نظری نمی‌دهم، اما در خصوص همزبانی، قانون نقطه مشترک مردم و دولت مردان است. قانون بشری که مقدس است و باید جلوی هرگونه قانون شکنی نیز گرفته شود.

وی افزود:‌متاسفانه در ملاقات مردمی شهرداری منطقه 21 که روز گذشته برگزار شد و من نیز حضور داشتم، شخصی وارد مجلس شد و با چاپلوسی شهردار را معلم اخلاق نامید و بعد از آنکه اختلاف نظر با شهردار بوجود آمد، شورا را بی عرضه خطاب قرار داد که نتوانسته اقدامات موثری را انجام دهد، این در حالی است که آن شخص درخواست مجوز از شهرداری کرد تا زمینی که سند مشاع دارد را محصور کند که این خلاف قانون است و البته من دخالتی نکردم اما شهردار که قصد داشت قانونا با این مسئله برخورد کند، هیچ صحبتی نکرد و تصمیم نهایی را به من واگذار کرد که البته من نیز با این اقدام قانونی مخالفت کردم و دوباره مورد اظهارات تند این شخص قرار گرفتم.

صابری تاکید کرد: انتظار می‌رود که در ملاقات‌های مردمی که اعضای شورای نیز حضور دارند، قانون رعایت شود و به رعایت موضع قانون نیز تاکید کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار