رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر گفت: شهرداری موظف است گزارش مکتوب تلفیق بودجه سال 89 را طبق قوانین شورا ارائه دهد.

انتقاد حافظی به تاخیر گزارش حسابرسی تلفیق بودجه سال 89 شهرداریبه گزارش خبرنگار شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رحمت الله حافظی در یکصد و شصتمین جلسه علنی شورا با اشاره به نزدیک شدن به هفته محیط زیست اظهار کرد: 15خرداد برابر 5 ژوئیه روز جهانی محیط زیست است که در کشور ما نیز  15 تا 21 خرداد به نام هفته محیط زیست نامگذاری شده است و انتظار داریم در این یک هفته سطح آگاهی مردم جهت حفظ محیط زیست انجام گیرد و راهکارهایی را برای جلوگیری از تخریب محیط زیست ارائه کنیم.

وی افزود: در هفته گذشته هوای ناسالم در تهران غلبه داشته که پیش بینی می‌شود این هوا از زمین‌های شمال غرب تهران ایجاد می‌شود و باید با مراکز محیط زیست نسبت به شناساییی منبع آلودگی اقدام کنند تا شاهد آلودگی هوا در تهران نباشیم.

حافظی در تذکر دوم خود با انتقاد از گزارش حسابرسی تلفیق بودجه سال 89 تصریح کرد:گزارش حسابرسی تلفیق سال 89 با تاخیر و بعد از 5سال در تاریخ 93/9/17 به شورا ارائه شده که متاسفانه این گزارش خلاصه در اختیار اعضای شورا قرار گرفته و هیچ کس حق ندارد این گزارش را خلاصه کند چرا که اعضای شورا نمایندگان مردم هستند.

وی افزود: انتظار داریم تمام بندهای این گزارش 47صفحه‌ای به صورت مکتوب به شورا ارائه شود و شهرداری موظف است گزارش مکتوب را ارائه کند.

حافظی تاکید کرد: اگر گزارش مکتوب قانع کننده نبود به سازمان بازرسی کل کشور برای بررسی بیشتر ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار