پس از خبرهای منتشر شده در مورد آپدیت های رایگان ویندوز 7و 8 به نسخه 10طی یک سال،توئیت هایی سعی در رد کردن این اعلام رسمی مایکروسافت دارند.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،طبق صحبت رسمی کمپانی مایکروسافت،کاربرانی که از ویندوزهای 7 و 8.1 بهره می‌گیرند،قادر هستند در سال اول ارائه ویندوز 10،سیستم عامل خود را  به صورت کاملا رایگان به این نسخه آپدیت کنند،امری که تا به حال در بین تولیدات ویندوزی این کمپانی سابقه نداشته است و بخش بزرگی از درآمد مایکروسافت مربوط به همین ارائه  نسخه‌های جدید و خریداری آن توسط کاربران بسیار زیاد ویندوز بوده است.

 
اما ظاهرا مایکروسافت متوجه تهدیدات سایر شرکت‌ها همچون اپل شده است،چرا که سیستم عاملی چون مک به صورت رایگان آپدیت می‌شود و یا در نسخه‌های موبایلی چنین محدودیتی برای iOS و یا اندروید وجود ندارد و مایکروسافت برای جلوگیری از ریزش کاربرانش،به ناچار چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است،امری که به طور حتم به نفع کاربر تمام خواهد شد.

حالا در فضای مجازی توئیت هایی منتشر شده است که سعی در وارونه جلوه دادن این موضوع دارند،به طور مثال در این توئیت ها آمده است که مایکروسافت برای ویندوز 10 از کجا و به چه شیوه ای درآمد کسب می کند .



آیا آپدیت مجانی ویندوز 10 تکذیب شد؟


مایکروسافت در جواب این توئیت ها به مخاطبان این طور اطمینان داد که :"به طور قطع آپدیت رایگان ویندوز 10 برای ویندوز های 7و 8 در سال اول اجرایی خواهد شد و با این اقدام دریچه ای جدید در آینده پیش روی مایکروسافت باز خواهد شد."


آیا آپدیت مجانی ویندوز 10 تکذیب شد؟


گزارش:شکوه نیروبخش

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.