عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: انتظار داریم اخبار شورا با تدوین تفاهم نامه ای با صدا و سیما به صورت مستقیم و دقیق در اختیار مردم قرار بگیرد.

لزوم تدوین تفاهم نامه با صدا و سیما برای انعکاس مستقیم خبر شورابه گزارشخبرنگار شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد حکیمی پور عضو شورای شهر با ارائه تذکری در خصوص انعکاس اخبار شورا اظهار کرد: انتظار داریم که اخبار شورا به صورت دقیق تر در اختیار مردم قرار گیرد و تفاهم نامه‌ای باصدا و سیما برای انعکاس اخبار علنی شورا داشته باشیم تا مردم از اخبار دقیق جلسات علنی اطلاع داشته باشند و همچنین عملکرد کمیسیون‌ها نیز به اطلاع مردم برسد چرا که شورا در انعکاس فعالیت‌ها مظلوم واقع شده است.

وی افزود: روز گذشته جلسه‌ای برای مرمت و بازسازی برج آزادی با حضور سالاری و ناصحی (کمیسیون فرهنگی شهرداری) تشکیل شد که متاسفانه حتی روزنامه همشهری نیز این خبر را درست منعکس نکرد و در حق اعضای شورا اجحاف می‌شود چرا که مردم باید بدانند که اعضای شورا پیگیر مسائل شهری تهران هستند.

حکیمی پور تاکید کرد: انتظار داریم که تفاهم نامه‌ای با صدا و سیما تدوین شود تا اخبار شورا به صورت دقیق تر و مستقیم برای مردم پخش شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در تذکر دوم خود به پیاده راه‌ها اشاره کرد و گفت: مصوبه‌ای در خصوص راه ها داشتیم که میدان امام خمینی، خیابان شهدا در این طرح قرار داشتند و این امر موجب صدمه به کسب و کار می‌شود و جوش و خروش شهری و حیات اجتماعی صدمه می‌بیند.

وی تصریح کرد: شهرهایی وجود دارد که نقاط قدیمی آن با قدمت صد ساله به پیاده راه تبدیل نشده‌اند و این امر مورد تجدید نظرقرار گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار