استاندار کردستان گفت: رفتار مجموعه دستگاه‌های وابسته به نظام اثر زیادی بر نوع رفتار مردم در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج؛ عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد احیای استان کردستان گفت: قانون عنوان کرده است، امر به معروف، مصداق موافقت و مطابقت با شرع و قوانین کشور است.

وی با اشاره به اینکه منکر نیز مغایر با این 2 است،افزود: مجموعه رفتاری که در سطح عموم مردم و نیز سازمان‌ها و ادارات صورت می‌گیرد باید با معیار شرع و قانون سنجیده شود.

زاهدی گفت: با این حال، نگاه مردم به رفتار مدیران جامعه است و به آن توجه می‌کنند، بنابراین اگر در نهادها و دستگاه‌های وابسته به نظام رفتار خلاف شرع و قانونی مشاهده شود، نمی‌توان از مردم انتظار داشت بیش از ما رعایت کنند.
وی افزود: همه ادارات مجری این قانون هستند و رفتار ما در این حوزه بر نوع رفتار مردم به طور مستقیم اثرگذار خواهد بود که مسئله مهمی است.

استاندار کردستان با بیان اینکه باید نهایت تلاش برای اجرای احکام شرع مقدس صورت بگیرد، گفت: رفتار کارکنان دستگاه‌های وابسته به نظام در فضای جامعه اثر زیادی می‌گذارد، بنابراین باید دقت خوبی در این حوزه شود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: رفتار ، خلاف ، شرع ، سطح ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.