معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: خوابگاههای دانشگاه به تعمیرات اساسی نیاز دارد و اگر بودجه این خوابگاه‌‌ها تامین نشود زمان طلایی برای تعمیر این خوابگاه ها از دست می‌رود.

عزیزالله حبیبی معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار کرد: در دو سال گذشته پردیس تهران و کرج دانشجویان را در دانشگاه‌ها اسکان داده‌ایم هم‌اکنون 7 بلوک خوابگاهی در تهران مستقر است و 24 بلوک خوابگاهی در کرج اسکان دارد و از عمر آنها بیش از سی‌سال می‌گذرد. 

وی در ادامه افزود: به دلیل کثرت استفاده از این خوابگاه ها شرایط مطلوب و ویژه ای برای دانشجویان ندارد و نیازمند تعمیرات اساسی است. 

حبیبی تصریح کرد: در سال گذشته تعمیرات را انجام داده‌ایم ولی به دلیل کثرت خوابگاه‌ها این تعمیرات انجام نشده است و بخشی دیگر از خوابگاه‌ها که تعمیر شده است به طور کامل اصلاح نشده‌اند و اگر بودجه  تعمیرات خوابگاه‌ها تامین نشود زمان طلایی را برای تعمیر این خوابگاه‌ها از دست می‌دهیم. 

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی تاکد کرد: تاسیسات برق، تجهیزات و مکانیک نیاز به تعمیرات اساسی دارد که در صورت تامین بودجه انجام می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: در کرج به 10تا 12 میلیارد تومان بودجه نیاز داریم که تعمیرات انجام شود.
ولی تا کنون در سال 94 بودجه‌ای برای تعمیرات دریافت نکرده‌ایم. 

حبیبی در خصوص زمان تعمیرات بیان کرد: تنها زمان برای انجام تعمیرات اساسی تابستان است زیرا در حضور دانشجو این کار انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار