نخستین نمایشگاه بین المللی پروژه ایران با حضور صد شرکت خارجی از 15 کشور آسیایی و اروپایی در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه بین المللی گروهی کشورهای خارجی در ایران بدون حضور شرکتهای ایرانی است با موضوع صنایع ساختمانی و راه و شهرسازی، انرژی و صنایع تهویه برگزار شده است.

صد شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، اتریش، رومانی، روسیه، اسپانیا، بلژیک، امارات متحده عربی، چین، کره جنوبی، ترکیه، جمهوری چک، لوکزامبورگ و هند آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ساخت و سازهای شهری، تونل سازی، سد سازی، تجهیزات نیروگاهی و انرژیهای نو و تجدید پذیر، تجهیزات حفاظت از محیط زیست، تجهیزات صنایع نفت و گاز و مصالح ساختمانی، فناوری سرمایش و تهویه با هدف سرمایه گذاری و اجرای طرحهای مشترک با طرفهای ایرانی عرضه کرده‌اند.

حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه از اشتیاق و علاقه طرفهای خارجی برای حضور در بازار بزرگ و رو به توسعه ایران گفت.

وی افزود: در زمان بازدید از این نمایشگاه و در صحبت با طرفهای خارجی و صاحبان صنایع، شرکت کنندگان تمایل زیادی برای شناخت و حضور در بازار ایران از خود نشان می‌دادند که امری قابل توجه است.

وی برگزاری این نمایشگاه را یکی از نشانه های شکسته شدن تحریمهای یکجانبه غربی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: این نمایشگاه فضای جذابی را برای گام نهادن شرکتهای خارجی به بازار ایران فراهم کرده است.

کارشناسان و صاحبان صنایع و به‌ویژه صنایع ساختمان و راه سازی و انرژی از جمله مخاطبان این نمایشگاه تخصصی خارجی هستند.

علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت 9 تا 16 و تا 21 خرداد به سالن هفت نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار