معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: پرسپولیس و استقلال فرزندان این وزارتخانه هستند و هیچ پدری، فرزند خود را تخریب نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعات به وجود آمده که این وزارت خانه قصد تخریب باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را دارد بیان کرد: این گونه صحبت‌ها کذب محض است. وزارت ورزش، حکم پدر را برای این دو باشگاه دارد و هیچ پدری فرزند خود را تخریب نخواهد کرد.
 
وی در ارتباط با حضورش در جلسه مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال گفت: این مجمع فوق العاده برای انتخاب نایب رئیس اول و نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال برگزار شد و از آنجایی که عضو مجمع فدراسیون هستم،  وظیفه داشتیم که در این جلسه مهم شرکت کنیم.
 
سجادی در ادامه خاطر نشان کرد: جلسه در وضعیت مطلوبی پیش رفت و در آن صورت حساب‌های مالی فدراسیون فوتبال مورد بررسی  قرار گرفت و خوشبختانه به ابهامات در مورد صورت جلسه تا حدودی پاسخ داده شد.
 
وی افزود: خوشحالم که افراد توانمندی چون محمود اسلامیان و الهه عرب عامدی به عنوان نواب رئیس اول و بانوان فدراسیون انتخاب شدند.
 
سجادی در ارتباط با حامی مالی باشگاه استقلال ابراز داشت: گویا اواخر فصل قبل با این حامی مالی قراردادیی مشروط بسته شده که در صورت موافقت هیئت مدیره جدید این باشگاه به قطعیت خواهد رسید.
 
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان شایعه مدیر عاملی امیر رضا خادم در باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار