رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: اگر بخشهای خصوصی و غیر خصوصی اعلام کنند تمایل به شرکت در برنامه‌های ما را دارند این فعالیت‌ها به آنها واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران، دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نشست خبری امروز که در ساختمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منظور امضای تفاهم نامه جهت تکمیل و احداث 10 بیمارستان با ظرفیت هزار تخت در مناطق محروم کشور برگزار شد، اظهار کرد: با اعلام تمایل بخشهای خصوصی برای همکاری در برنامه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فعالیت‌ها به آنها واگذار خواهد شد، زیرا کار به قدر کافی هست و بخشهای مختلف نباید پشت سر هم قرار بگیرند. 

وی با اشاره به مدت این تفاهم‌نامه که دو سال توافق شده، افزود: تا پایان سال جاری 8 بیمارستان قطعا به بهره برداری خواهد رسید، با اتمام این پروژه هزار تخت بیمارستانی به امکانات بیمارستان‌ها اضافه خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با اشاره به اینکه دکتر هاشمی توفیق انجام چنین اقداماتی را از دغدغه‌های اصلی نظام قرار داده، عنوان کرد: در حال حاضر دغدغه جدی دولت‌، مجلس و رهبر  به ثمر رساندن امثال این پروژه‌هاست، این الگو باید دنبال شود تا به تعامل و تدبیر استفاده از ظرفیت‌های غیر دولتی کشور منجر شود. 

دکتر محمد مخبر اظهار کرد: 19 درصد از نیاز دارویی کشور توسط ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در حال تولید می‌باشد، همچنین کمک به حدود 30 هزار بیمار صعب العلاج از دیگر کارهای مفید درحال انجام است . علاوه بر اینکه 2 هزار طرح زیربنایی در دست ساخت هستند،  حدود 12 هزار وام قرض الحسنه داده شده که در صدد افزایش آن به 50 هزار تا هستیم.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار