مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: شروع عملیات اجرایی آزاد راه سبزوار، نیشابور و مشهد با کاهش 30 کیلومتری مسیر و 60 دقیقه ای سفر همراه است که طرح کلنگ زنی عملیات احداث آن با حضور وزیر راه در مشهد آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از مشهد؛  

اخوان عبدالهیان افزود: این آزاد راه به عنوان بزرگترین پروژه کشور هزار کیلومتر بوده و استان های قم، تهران، سمنان و خراسان رضوی را به یکدیگر متصل می کند که کلانشهر مذهبی مشهد و قم نقاط شروع و پایان این آزاد راه هستند.

وی گفت: عملیات اجرایی آزاد راه حرم تا حرم حد فاصل سبزوار، نیشابور و مشهد موجب صرفه جویی اقتصادی معادل 18 هزار و 520 میلیارد ریال می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: فاز ابتدایی آزاد راه حرم تا حرم از گرمسار تا قم به طول 150 کیلومتر انجام شده است و امروز نیز فاز دوم این پروژه به فاصله 2 ماه از آغاز اولین پروژه افتتاح می شود.

اخوان طول آزاد راه حرم تا حرم حد فاصل سبزوار نیشابور و مشهد را 223 کیلومتر عنوان کرد و گفت: اتصال این آزاد راه به شبکه آزاد راهی داخل کشور باعث ایجاد کریدور آزاد راهی غرب به شرق و اتصال آن به ترکیه و راه های بین المللی از طریق مرز بازرگان می شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: آزاد راه ، حرم ، وزیر راه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.