بذرپاش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

«عبدالرضا مصری» به عنوان سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس انتخاب شد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز صبح «عبدالرضا مصری» به عنوان سخنگوی هیئت‌رئیسه انتخاب شد.

مصری به عموان سخنگو انتخاب شد«مهرداد بذرپاش» عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز صبح هیئت‌رئیسه مجلس اظهار کرد: در این جلسه «عبدالرضا مصری» به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه مجلس انتخاب شد. 

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: در این جلسه قرار شد، کمیته‌ای با «مسئولیت محمدرضا باهنر» نایب رئیس مجلس و حضور روسای کمیسیون‌ها و مرکز پژوهش‌ها تشکیل شود تا موضوعات اساسی در برنامه ششم توسعه را در دستور کار خود قرار دهد.

وی ادامه داد: همچنین کارگروهی با ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس و حضور رؤسای کمیسیون‌ها، مرکز پژوهش‌های مجلس و برخی از اعضای هیئت‌رئیسه با هدف پیگیری تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه‌ها تشکیل شد.

بذرپاش تاکید کرد: قرار شد هر کمیسیون در دستگاه متناظر خود میزان تحقق، ارزیابی، اندازه‌گیری و نظارت بر برنامه‌های مدنظرشان را اعلام و همچنین تصمیمات لازم را برای ادامه کار دنبال کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی از این اقدامات که در قالب صرفه‌جویی هزینه‌های جاری، کاهش هزینه‌های غیرضروری تحت تأثیر فعالیت‌های دستگاه‌ها ارزیابی شده تا مشخص شود کدامیک از این مسائل اتفاق افتاده و باید دنبال شود. 

شایان ذکر است؛ این جلسه با حضور تمامی اعضا به عنوان نخستین جلسه هیئت‌رئیسه در آغاز سال چهارم مجلس شورای اسلامی تشکیل شد که در این جلسه «احمدرضا دستغیب» نیز به عنوان مسئول کمیته سفرهای خارجی مجلس انتخاب شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار