رئيس هيئت پزشكي ورزشي مازندران از برگزاري 120 كلاس آموزشي با حضور مدرسين و پزشكان مجرب در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علي دهقان با اشاره به عملكرد خوب هيئت پزشكي ورزشي مازندران بيان داشت: براي توسعه وهمچنين رفع آسيب هاي ورزشي 120 كلاس آموزشي با حضور مدرسين و پزشكان مجرب در سطح استان با مجوز فدراسيون برگزار شد.

وي از ساماندهي يكصد و پنجاه شش هزار و 884 ورزشكار بيمه شده در سال 93 در سطح استان خبر داد و تصريح كرد: هيئت پزشكي مازندران در سال 93 از نظر جمعيت رده هشتم و از نظر ورزشكار بيمه شده در رده چهارم كشور قرار گرفت.

رئيس هيئت پزشكي مازندران با اشاره به انجام برنامه هاي جديدي در هيئت پزشكي ورزشي استان افزود: اين هيئت تعامل بسيار خوبي با هيئت هاي شهرستان دارد و براي توسعه پزشكي تفاهم نامه اي با صدا و سيما، بيمارستان هاي دولتي و آموزش و پروش امضا كرد.

دهقان از برگزاري كلاس هاي آموزشي كمك هاي اوليه پزشك ياري، دوپينگ، آسيب شناسي مواد نيروي زا، تغذيه، در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: براي نظارت در بهداشت و سلامتي ورزشكاران باشگاه ها دولتي و خصوصي ضد عفوني، سم پاشي و مه پاشي مي شوند.

وي با بيان اينكه از قهرمانان و ورزشكاران مصدوم با حضور مسئولان و خيرين ورزش عيادت مي شود،اذعان داشت: در تمامي رشته هاي ورزشي كه مسابقات به طور رسمي و يا حتي محلات برگزار مي شود حضور پزشك يار و آمبولانس براي سلامتي ورزشكار ضروري است.

دهقان افزود: براي انجام خدمات بهتر و بيشتر به ورزشكاران و قهرمانان مازندراني كلینيك تخصصي براي ورزشكاران در ساري افتتاح مي شود.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: پزشکی ، مرکز ، رفع ، کلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.