مديركل ورزش و جوانان مازندران در مجمع انتخاباتی هيئت پزشكی ورزشی مازندران گفت: سياست دستگاه ورزش نگاه متوازن به ورزش در بحث جوانان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، حبیب حسین زادگان با بیان اینكه مازندران گل سرسبد ورزش كشور است، گفت: ورزشكاران زن و مرد مازندرانی در مسابقات مختلف برون مرزی موفق به كسب مدال های متعدد می شوند.

مدیركل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به بهره مندی از ظرفیت های خوب در هیئت ورزشی اظهار داشت: با همفكری و تعامل می توان بخش بزرگی از مشكلات ورزش استان را برطرف كرد.

حسین زادگان با اشاره به برنامه ریزی بلند مدت برای توسعه رشته های مختلف ورزشی در سطح استان افزود: كارنامه هیئت پزشكی ورزشی استان در چند سال اخیر خوب بود كه یک بار اعضا مجمع به رئیس سابق این هیئت رای دادند.

وی با بیان اینكه جو صمیمانه در بین كاندیداهای هیئت پزشكی ورزشی استان حاكم بود، اظهارداشت: كاندیداها برنامه های بسیار خوبی داشتند كه این مجمع به موقع برگزار و در نهایت

با انتخاب اعضا مجمع رئیس هیئت نیز برای 4 سال انتخاب شد.

مدیركل ورزرش و جوانان مازندران به اشاره به اینكه هیئت پزشكی ورزشی استان باید انتظارات قهرمانان و ورزشكاران را برآورده كند، خاطرنشان كرد:برای پیشرفت در توسعه خدمات پزشكی باید به نظرات دیگر كاندیداها اهمیت قائل شد تا خدمات بهتری به ورزشكاران ارائه شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: سیاست ، دستگاه ، ورزش ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.