عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: مدیر عاملی من در باشگاه استقلال در حد گمانه زنی است و تا به این لحظه هیچ پیشنهادی دریافت نکرده ام.

کامران صاحب پناه در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛در خصوص حضورش به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر سبک دست به عنوان حامی مالی انتخاب شده و از طرفی دیگر کار گروهی در وزارت ورزش برای انتخاب هیات مدیره تصویب شده این حرف‌ها در حد گمانه زنی است و هنوز هیچ گزینه‌ای به صورت قطعی برای سمت مدیر عاملی باشگاه اعلام نشده است.

اما با توجه به وضعیت موجود هر فردی که پست مدیر عاملی باشگاه استقلال را انتخاب کند باید انسان شجاعی باشد و با توجه به از دست رفتن زمان و مشکلات عدیده‌ایکه در تیم استقلال وجود دارد بتواند به خوبی مشکلات را از جمله مالی پشت سر بگذارد.
 
وی بیان کرد: به نظر من تیم‌هایی که از قبل وضعیت سرمربی شان معلوم بود در حال حاضر به جذب بازیکنان مورد نیاز خود اقدام کرده‌اند و به طور کلی جلوتر از تیم‌های بلاتکلیف هستند و به نظر من وضعیت باشگاه استقلال نسبت بهباشگاه‌های دیگر وخیم‌تر است چرا که این تیم هنوز سرمربی هم ندارد به طور حتم هر کسی که مدیر عامل باشگاه شود باید با کمک اعضای باشگاه این بار سنگین را از روی زمین بردارد و بهتر است بدانید هر چه زمان را از دست بدهیم کار سخت‌تر خواهد شد.
 
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: به نظر من هر کسی که مدیر عامل باشگاه استقلال می شود باید خلا و فرصت از دست رفته را سریعا با کار شبانه روزی پر کند و باید سنجیده و عاقلانه عمل کند، چرا که کار سختی در پیش رو دارد.
 
وی افزود: تا به این لحظه هیچ گونه پیشنهادی در خصوص مدیر عاملی باشگاه استقلال به من نشده است، اما بارها گفتم که مدیر عاملی باشگاه استقلال کار سختی است و برای هر فردی که قرار است در آینده این حکم را بگیرد آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
امیدوارم مدیر عامل و اعضای هیات مدیره در آینده دست به دست هم بدهند تا استقلال سر بلند شود و تیم محبوب هواداران به آن چیزی که می‌خواهند برسند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار