فیاضی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

وزارت علوم برخوردهای لازم در زمینه معضلات فرهنگی دانشگاه‌ها را انجام دهد

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه مسائل فرهنگی در برخی دانشگاه‌ها به صورت یک معزل درآمده است، گفت: قرار شد وزارت علوم ظرف یک ماه آینده پیگیری و برخوردهای لازم را در این زمینه انجام داده و گزارش آن را به این کمیسیون ارائه کند.

وزارت علوم برخوردهای لازم در زمینه معضلات فرهنگی دانشگاه‌ها را انجام دهد«عبدالوحید فیاضی» سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، از حضور «محمد فرهادی» وزیر علوم و «حمید میرزاده» رئیس دانشگاه آزاد به همراه معاونان فرهنگی‌شان در جلسه امروز عصر کمیسیون متبوع خود خبر داد.

وی تصریح کرد: برخی مسائل در حوزه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها از سوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری پیگیری و مستند شده بود که امروز نیز در صحن علنی مجلس قرائت شد.

نماینده نور و محمودآباد در ادامه افزود: در جلسه امروز وزیر علوم و رئیس دانشگاه آزاد توضیحاتی را در رابطه با برخی موضوعات حاد فرهنگی ارائه کردند و قرار شد ظرف یک ماه آینده پیگیری و برخوردهای لازم را در این زمینه انجام داده و گزارش آن را به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه کند.

فیاضی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی، اردویی و همچنین این قبیل اجتماعاتی که در بخش‌های دانشجویی تشکیل می‌شود، دچار آسیب‌های جدی در حوزه فرهنگی شده است که متأسفانه در برخی دانشگاه‌ها به صورت یک معضل درآمده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: در این جلسه استراتژی فرهنگی دانشگاه و آموزش عالی کشور که از سوی وزارت علوم منتشر شده است نیز مطرح شد.

نماینده نور و محمودآباد با اشاره به اینکه این استراتژی توسط افرادی با نگاه سکولاریستی به موضوع دانشگاه و فرهنگ تعیین شده بود، خاطرنشان کرد: قرار است پیگیری‌های لازم در این رابطه توسط وزارت علوم انجام و گزارش آن ارائه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار