حسینی‌صدر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

رد شایعه حضور «فتاح» در انتخابات ریاست جمهوری آینده

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور «پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: عموم نمایندگان مجلس از انتصاب فتاح به عنوان ریاست این کمیته ابراز رضایت کردند.

«موید حسینی‌صدر» عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، از حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: فتاح در این جلسه گزارشی از برنامه‌های آتی و عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه کرد. 
 
وی ادامه داد: در این جلسه فتاح با اشاره به رویکرد جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام داشت که این نهاد با رویکردی جدید بر روی توانمندسازی مددجویان در عین حفظ شان و تکریم آن‌ها به فعالیت خواهد پرداخت. 
 
نماینده خوی تاکید کرد: عموم نمایندگان در این جلسه از انتصاب فتاح به عنوان ریاست کمیته امداد ابراز رضایت کردند. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: همچنین نمایندگان مجلس نیز در این جلسه پیشنهادات خود را مبنی بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، اشتغالزایی و تامین مسکن مددجویان ارائه کردند. 
 
حسینی‌صدر بیان داشت: فتاح برخلاف روسای سابق کمیته امداد امام خمینی (ره)، تمایل زیادی در حفظ تعامل با نمایندگان مجلس دارد. 
 
وی همچنین از حضور مسئولان وزارت دفاع در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد و گفت: در این جلسه کلیات لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح مورد قبول واقع شد و قرار است به صحن علنی مجلس ارائه شود. 
 
نماینده خوی در پایان با رد برخی شایعات مبنی بر حضور فتاح در انتخابات آینده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: گمان نمی‌کنم رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به دنبال کاندیداتوری در انتخابات آینده ریاست جمهوری باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار