در صورت اختصاص اعتبارات لازم؛

راه 32 روستای‌ اهر‌ آسفالت می‌شود

فرماندار شهرستان اهر، گفت: در صورت اختصاص اعتبارات لازم راه 32 روستا در شهرستان اهر آسفالت خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ سید محمد عابدی، در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر افزود: خوشبختانه با کمک روستائیان و همت مسئولان راه و شهرسازی شهرستان اهر، زیرساخت های راه این 32 روستا که 100 کیلومتر می باشد به اتمام رسیده است که در صورت اختصاص یک میلیاردتومان آسفالت آنها شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات اختصاص یافته برای پروژه های عمرانی کفاف نمی کند خواستار مشارکت مردم و بخش خصوصی در اجرا و اتمام پروژه های مختلف عمرانی شد.

فرماندار شهرستان اهر از مسئولان ادارات خواست در اجرای پروژه ها و طرح های پیشنهادی فقط به بخش خود توجه نکنند بلکه در این پروژه ها و طرح ها، توسعه همه جانبه شهرستان اهر را در اولویت قرار دهند.

وی به دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به استان  آذربایجان شرقی نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در این سفر اعتبارات لازم برای بزرگراه اهر – تبریز اختصاص یافته است که در سال آینده شاهد بهره مندی شهروندان از این بزرگراه خواهیم بود.

فرماندار شهرستان اهر، با بیان اینکه بیش از 70 درصد مردم شهرستان اهر در شهر اهر زندگی می کنند خواستار توجه بیش از پیش شهرداری اهر برای ارایه خدمات بهتر و مناسب برای شهروندان در بخش های عمرانی، زیربنایی، بهداشتی و خدماتی شد.

وی همچنین خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای طرح ها و پروژ های  مختلف از جمله مجتمع آبرسانی روستایی یخفروزان، روکش آسفالت جاده های بین شهری و روستایی، بهداشت و درمان، فرهنگی، ورزشی، روستایی و عشایری که در شهرستان اهر در حال اجراست شد.

عابدی همچنین خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای تسریع در مرمت گنبد بقعه شیخ شهاب الدین اهری که در زلزله سال 91 آسیب دیده شده است شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.