پایان مهلت ارسال مقالات به نخستین همایش کاربردی بهایابی و بودجه ریزی در تبریز 31 خردادماه ، اعلام نتایج داوری مقالات 20 تیر، پایان مهلت ثبت نام نهائی 31 تیرماه و پایان ثبت نام با تأخیر 15 مرداد ماه خواهد بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران تبریز، محورهای اصلی این کنفرانس، بودجه ریزی برمبنای عملکرد، بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و اقتصاد مقاومتی، بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و مسئولیت پاسخگویی دولت، بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و حسابرسی عملکرد، بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و کارت امتیازی متوازن( BSC )، بودجه ریزی بر مبنای فعالیت (ABB) و بودجه ریزی غلتان، فراسوی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، سیستم های بهایابی و مدیریت هزینه، محاسبه بهای تمام شده و مدیریت هزینه، فراسوی بهایابی برمبنای فعالیت و بهبود فرآیندها، مدیریت استراتژیک هزینه، حسابداری تعهدی و نقش آن در سازمان های دولتی، حسابداری تعهدی و نقش آن در محاسبه دقیق بهای تمام شده، حسابداری تعهدی و نقش آن در بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، راهکارهای تبدیل مبنای نقدی به مبنای تعهدی در سازمان دولتی و غیردولتی و استانداردهای حسابداری دولتی و حسابداری بودجه می باشد.

این همایش در راستای بند 32 سیاست های کلان برنامه پنجم توسعه کشور و تأکید مقام معظم رهبری بر تبدیل نظام بودجه ریزی کشور به بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و تدوین برنامه ششم توسعه در سال آینده بر اساس بودجه ریزی برمبنای عملکرد  برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این کنفرانس به آدرس دبیرخانه کنفرانس واقع در تبریز- انتهای منظریه، دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی  و یا آدرس اینترنتی www.accpbb.ir  مراجعه کنند.

زمان برگزاری کنفرانس  کاربردی بهایابی و بودجه ریزی بر مبنای عملکرد با رویکرد ملّی در تبریز چهارم و پنجم شهریور ماه امسال می باشد.

در این کنفرانس، کارگاه های تخصصی بهایابی و بودجه ریزی بر مبنای عملکرد حسابداری تعهدی به تفکیک سازمان ها و شرکت های مختلف با حضور اساتید فرهیخته و صاحب نظران و متخصصان بودجه ریزی و بهایابی سازمان ها و نهادهای مختلف برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.